Saturday 26 March 2011


برگزاری جشن نوروز به‌دعوت کمیته کانادایی دوستان ایران دموکراتیک در پارلمان این کشور
به‌دعوت کمیته کانادایی دوستان ایران دموکراتیک، جشن نوروز با حضور شماری از مقامات عالیرتبه، نمایندگان پارلمان و سناتورهای کانادا در پارلمان این کشور برگزار شد.

در مراسم جشن نوروز در پارلمان کانادا که تعدادی از هموطنان آزاده، هواداران مقاومت و خانواده‌های اشرفیان نیز حضور داشتند، شماری از مقامات عالیرتبه، نمایندگان پارلمان و سناتورهای کانادا، ضمن تبریک سال جدید و نوروز، آرزو کردند که سال جدید برای مردم ایران با دموکراسی و آزادی قرین شود.

تعدادی از نمایندگان شرکت کننده در این مراسم پیامهای ویدئویی خطاب به مردم ایران و اشرفیان دادند و برای آنها سالی سرشار از موفقیت آرزو کردند:

یاسمین راتانسی نماینده پارلمان کانادا

نوروز مبارک – مایلم برای همه آنهایی که نوروز را جشن می‌گیرند نوروز خوبی آرزو کنم. به‌این مناسبت، به‌مناسبت این سال نو امیدوارم این یک آغاز جدید به‌خصوص برای مردم ایران و برای اشرف باشد و امیدوارم برای شما صلح، موفقیت و خوشحالی بیاورد و باشد که خدای بزرگ آرزوهای خوب شما را برآورده کند و باشد که شما این توانایی و قدرت را داشته باشید که بر همه مشکلاتی که تا‌کنون داشته‌اید غلبه کنید. و ما همه در دعاهایمان با شما هستیم و باشد که ایران به روزهای طلایی برگردد. نوروز مبارک.

برنارد پاتری نماینده پارلمان و نایب‌رئیس کمیسیون خارجی پارلمان کانادا:
می‌خواستم به همه کسانی که این جا هستید تا نوروز را جشن بگیرید تبریک بگویم. من فکر می‌کنم نوروز بسیار مهم است و این‌جا در پارلمان بودن به‌عنوان نماینده برای من بسیار مهم است که این میز زیبای هفت سین را هم ببینیم سبزه، سمنو، سیب، سنجد، سیر، سماق و سرکه. مجدداً بسیار متشکرم.

مارتا هالی فینلی نماینده پارلمان کانادا

نوروز مبارک ـ ما می‌دانیم در این زمان حیات دوباره طبیعت، ما فرصت این را داریم که هم سالی که گذشت و هم موفقیتهایی سال پیش‌رو را جشن بگیریم. بنابراین برای همگان یک سال عالی و موفق آرزو می‌کنم. با بهترین آرزوها.

پیتر استافر نماینده پارلمان کانادا
مایلم به همه ایرانیها نوروز را تبریک بگویم برای همه شما یک سال نو بسیار بسیار خوب آرزو می‌کنم

درک لی نماینده پارلمان کانادا
ما امروز این‌جا در پارلمان هستیم که نوروز را با جامعه ایرانی و همه کاناداییهای ایرانی‌الاصل جشن بگیریم. مثل همیشه نوروز برای همه آنهایی که آن را جشن می‌گیرند مبارک باشد. متشکرم که اجازه دادید من هم شرکت کنم و جشن خوبی امروز در پارلمان داشته باشید.

No comments:

Post a Comment