Wednesday 4 January 2012

دویست و پنجاه و چهارمین روز کارزار تحصن ژنو در مقابل مقر سازمان ملل متحد

چهارشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۰ / ۰۴ ژانویه ۲۰۱۲
 

دویست و پنچاه و چهارمین روز از تحصن برابر است با اولین روز سال جدید میلادی مقابل در سازمان ملل برگزار شد.
 

در این روز متحصنین ضمن تبریک به مناسبت سال نو مسیحی به هموطنان مسیحی و یارانی که در این روز برای حفاظت از اشرف به تجمع آنها پیوسته اند پر خروش تر از هرروز از ارگانهای حقوق بشری و بین المللی خواهان رسیدگی به وضعیت اشرفیان شدند. و خواهان این شدند که جلوی اقدامهای تروریستی رژیم آخوندی گرفته شود.
اشرف نشانان با شعارهای خود خواستار حفاظت همه جانبه از اشرف شدند . خانواده ها و حامیان اشرف  هرچند  از موضعگیری خانم کلینتون  وزیرخارجه آمریکا  استقبال کردند،  اما بعضی از خواسته های آنان برای حفاظت از اشرفیان را تاکید کردند .   برای همین بر عزم جزم خود و کارزار خود در این زمینه را بیشتر و بیشتر خواهند کرد تا به بالاخره به این خواسته های برحق پاسخ 
داده شود.
همچنین در این تحصن نمایشگاهی از کتاب و عکس  برقرار بود که حامیان اشرف برای عابرین و مردم سوئیس در رابطه با جنایت اخوندهای تروریست افشاگری میکردند  که با امضاءو حمایت از اشرف مهر تائید به خواسته های حامیان اشرف میزدند.
تحصن تا شب ادامه داشت و متحصنین در انتها با شعار اشرف اشرف شهر شرف تحصن خود را در این روز پایان دادند.

هموطنان براي تضمين حفاظت و نجات جان ساكنان اشرف پتيشن را امضا كنيد زيرا ليست تروريستي تنها بهانه مالكي براي اين جنايت است.
براي امضا لايك كردن كافي نيست اسم و ايميل خود را وارد كرده و روي دكمه سبز ساين پتيشن كليك كنيد. مشخصات شما مخفي باقي مي ماند.

No comments:

Post a Comment