Sunday 1 January 2012

رامنی کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکاگفت:در صورتیکه انتخاب شود رژیم ایران را گردن خواهد زد


خبرگزاری فرانسه، میت رامنی کاندیدای جمهوریخواه ریاست‌جمهوری آمریکا طی مصاحبه‌یی که عصر جمعه منتشر شد رهبری ایران را شر خواند و گفت در صورتیکه انتخاب شود رژیم ایران را گردن خواهد زد
رامنی ایران را شیطان و شر خواند
فرماندار سابق ماساچوست به وال استریت ژورنال گفت او رهبری ایران را یک شر می‌بیند. وی افزود او بر این باور است که ایران مصمم است بار دیگر یک امپراتوری بر اساس منابع و ذخایر خاورمیانه بسازد.
رامنی گفت با پرزیدنت اوباما که معتقد است با همه مردم جهان منافع مشترک دارد مخالف است. وی استدلال کرد کسانی هستند که شر هستند. کسانی هستند که قصدشان به بردگی کشاندن و سرکوب مردم کشورهای دیگر است اینها شر هستند…
ایالات متحده و قدرتهای اروپا به‌دنبال گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا دیدبان اتمی ملل ‌متحد که ایران را تقریباً متهم به جستجو برای سلاح اتمی کرد، درصدد هستند تا فشار جهانی علیه ایران را افزایش دهند.
رامنی گفت او دسترسی به اطلاعات سری دولتی ندارد و بنابراین نمی‌تواند الآن تصمیمی راجع به مسیری بگیرد که طی آن جاه‌طلبیهای اتمی ایران را متوقف می‌‌کند. اما وی گفت این طیف از اقدامات علیه ایران شامل چیزی مانند بلوکه تا چیزی مانند حمله‌یی با دقت بالا تا چیزی مانند گردن زدن این رژیم تا حذف کامل تهدید نظامی آن خواهد بود.

No comments:

Post a Comment