Tuesday 26 July 2011

برملا شدن ترس و وحشت بی‌پایان دیکتاتوری آخوندی از سرنگونی در سالگرد حماسه میهنی و عقیدتی فروغ جاویدان

همزمان با سالگرد حماسه میهنی و عقیدتی فروغ جاویدان، سپاه پاسداران نیروی اصلی نظامی حافظ رژیم ولایت‌فقیه، ترس و وحشت بی‌پایان دیکتاتوری آخوندی را از سرنگونی، بار دیگر برملاکرد.


سپاه پاسداران طی گزارشی درخبرگزاری خود تحت عنوان «امروز مهران و فردا تهران»، به سخنان رهبر مقاومت در اجتماع توجیهی عملیات کبیر فروغ جاویدان و «طرح عملیاتی که در نهایت منجر به فتح تهران و سقوط رژیم می‌شود» پرداخته و می‌نویسد:

«به قسمتهای مختلف مستقر در قرارگاه اشرف و اردوگاههای دیگر ابلاغ شد که همه برای سخنرانی رجوی رأس ساعت هشت در سالن عمومی حضور داشته باشند... . نقشه بزرگی از ایران را آوردند... رجوی به جلوی نقشه رفت و جلسه بدین گونه ادامه یافت: ... این دفعه احتیاج به ماکت و کالک منطقه‌یی نداشتیم چون این بار قرار است به تهران برویم. (دست زدن حضار و شعار «امروز مهران، فردا تهران» ). البته نام آن را با عنایت به نام پیامبر اسلام «فروغ جاویدان» گذارده‌ایم. (صلوات حضار) و عملیات را به اسم امام حسین (ع) آغاز خواهیم کرد». !

سپاه پاسداران در ادامه نوشته خود وحشت‌زده از دلاوری و جنگندگی رزمنده شیران ارتش آزادیبخش ملی می‌افزاید:

«نیروهایی که از قبل در مجموعه ارتش آزادیبخش متشکل بودند و در عملیاتی مختلف شرکت داشتند و تجربیات خوبی از آن عملیات کسب کرده بودند. اینها از توانایی خوبی برخوردار بوده، آموزش دیده و از تابعیت تشکیلاتی و توانایی برخوردار بودند، تا آخرین لحظه می‌جنگیدند و هنگامی که مهمات‌شان تمام می‌شد با نارنجک خودکشی می‌کردند و حاضر به تسلیم نبودند».

سپاه پاسداران در نتیجه‌گیریهای گزارش خود نیز وحشت‌زده می‌نویسد:

«یکی از محورهای اساسی در مانور تبلیغاتی و ژست تشکیلاتی آنان پیشروی نیروهای سازمان تا حوالی کرمانشاه است و همیشه روی این مطلب مانور تبلیغاتی می‌داده‌اند... . از زمان عملیات فروغ جاویدان تاکتیکهای سازمان تغییرات فاحش داشته، اما استراتژی سازمان کاملاً حفظ شده است».

No comments:

Post a Comment