Tuesday 21 June 2011

رئیس زندان گوهردشت، زندانیان سیاسی در اعتصاب غذا را به مرگ تهدید میکند

روز یکشنبه ۲۹خردادماه محمد مردانی، رئیس زندان گوهردشت کرج، ۲زندانی سیاسی که در هیجدهمین روز اعتصاب غذا به‌سر می‌برند را احضار نمود و آنها را تهدید به دچار شدن به سرنوشت شهید راه آزادی مردم ایران رضا هدی صابر نمود. محمد مردانی با لحنی تهدیدآمیز و غیرانسانی خطاب به زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده گفت: «ما هیچ کاری نمی‌کنیم، آقای صابر که اعتصاب غذا کرد و مرد، چه کار توانستند بکنند، اگر هم بمیرید، هیچ مشکلی نیست و هیچ‌کس نمی‌تواند کاری انجام دهد».
مردانی با تهدید زندانیان سیاسی به حذف فیزیکی نیات پلید خود را نسبت به آنها بیان نمود.
زندانیان سیاسی انور خضری و کامران شیخی که در هیجدهمین روز اعتصاب غذا در بند ۶ زندان گوهردشت کرج به‌سر می‌برند، در شرایط وخیمی قرار دارند. آنها از ضعف شدید، سردرد، سرگیجه، کاهش بینایی و سایر عوارض در رنج هستند. در صورت ادامه یافتن اعتصاب غذا و عدم رسیدگی به خواسته‌های به حق آنها جان این ۲زندانی سیاسی در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت.
زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده خواستار انتقال خود به بند زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج و پایان‌دادن به شرایط قرون‌وسطایی و غیرانسانی حاکم بر زندان هستند.
زندانیان سیاسی انور خضری و کامران شیخی در حال حاضر در بند ۶ زندان گوهردشت کرج به‌سر می‌برند. در این بند باندهای مافیایی در پخش مواد مخدر و سرکوب زندانیان سیاسی و عادی معترض نقش فعالی دارند. باندهای مافیایی زیر نظر مردانی رئیس زندان و فرجی‌نژاد رئیس اطلاعات زندان می‌باشند. در بند ۶ درگیریهای خونینی روی می‌دهد که تا به‌حال منجر به مرگ چند زندانی شده است.

No comments:

Post a Comment